Sablans influensatider!

Jaha då har man gått och dragit på sig en trevlig förkylning också. Extremt kul lagom till första modellveckan. Stackars lilla modeller som måste ha mig i ansiktet snorig och dan. Men men, what to do? Jag kan verkligen inte missa en enda dag så jag (och mina modeller) får helt enkelt stå ut. Håller på och proppar i mig tabletter och vatten i mängder så får vi se om det släpper snart.

Helgen var iaf riktigt bra. Monica följde med mig hem till Motala och fick se vad lilla byn hade att erbjuda. Mest fascinerad blev hon dock av Linköping,hehe. Inte det minsta konstigt. Mycket roligare och livfullare stad. Dessutom pågick det någon sorts festival där i lördags så det var extra mycket folk och rörelse där. Lyckades se The Ark live och jag måste meddela att dem var klart sevärda. Härlig show med bra musik. Jag råkar älska band som helt enkelt kan sjunga bättre live än på skiva.

Det bjöds även på grillning när vi kom hem och lite utgång i Motala. Det var dock inte en alltför livad utekväll men vi var ändå ganska nöjda och belåtna när vi la oss i sängen vid tre-tiden. Och Monica blev ännu gladare när hon slog på TV.n och fick se sin hemstad Umeå(hur stor är chansen egentligen). Lite kul med ödets ironi ibland.

Tv förresten är något jag saknar enormt mycket när jag är här uppe i Borlänge men som jag typ aldrig tittar på när jag kommer hem på helgerna. Totalt de här två helgerna har jag lyckats sitta cirka 2 timmar framför dumburken. Konstigt det där. Men på fredag har jag bestämt att jag ska ha noll planer och bara mysa för mig själv med en bra film. Åh, längtar!

Längtar även till helgen för att jag förhoppningsvis ska kunna träffa David. Känns som en evighet sen vi träffades nu. Blir lite ont om tid att träffas när jag bara är hemma på helgerna och vi båda har mycket att stå i. Iof så gäller det väl att prioritera lite också. Men ibland är det svårt.

Aja jag har massor mer att skriva men noll ork. Näsan täpps igen och jag kan inte andas och febern stiger mig åt huvudet. Bah! Tror det är bäst att sova.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0