Kan du inte svara?

Hur sinnessjukt är det inte att man ska behöva ligga under täcket, helt påklädd mitt på dagen för att inte frysa ihjäl inne på sitt rum? Var åtminstone på Kupolen nyss och införskaffade mig nya mjukisbyxor som åkte på direkt när jag kom hem! Mys, mys, mys... Känner dock att jag skulle behöva ha en rejäl ylle eller fleecetröja också för att hålla mig varm här inne. Hm, ska man klaga på värden?

Har även inhandlat en liten tidig födelsedagspresent till mor min. Funderar på om jag ska lyckas hålla mig med att ge den till henne ända tills hon verkligen fyller om  ca 3 veckor eller om hon ska få den redan på fredag. Då det inte är något speciellt så kan hon lika gärna få den innan och få en mer seriös present den 21.a.

Ne, nu ska jag sätta igång med läxorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0