Fantasi

Idag på skolan så påbörjade vi ett nytt område, nämligen trend och fantasisminkningar. Så otroligt roligt! Det betyder att man kan göra i princip vad man än känner för! Jag sminkade Monica idag och hon blev riktigt läcker, hehe! Eller vad tycker ni? (Om du misstycker att jag lägger upp den här bilden Monica så får du väl hämnas genom att lägga upp bilden på mig;) Obs! Bara efterbilden, haha!)



Kan även tillägga att jag fick låna ett värmeelement för tillfället i 1 timma så nu är det varmt i rummet:) Dock försvinner väl värmen när det är Monicas tur att ta den.. Ska nog ta mig en sväng till Jula imorgon och se om jag kan införskaffa mig nåt eget element.. Lär behövas nu när det bara blir kallare och kallare ute.


Kommentarer
Postat av: Monica

Haha diggar att våra inlägg är i stort sett exakt likadant upplagda ;)



Inga problem med bilden, jag är ju linslusN så kör i vind! Jag har redan lagt upp en bild på dig också. Men bara efterbilden :)



JAG ÄLSKAR ELEMENTET!!!! :D

2010-08-30 @ 22:26:16
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0