Ding dong! Kom in og få deg litt KAFFE!

Jag bara älskar Philemon Arthur and the dung. Kaizers har gjort det igen, skapat en sjuhelsikes bra låt. Say hallelujah! Kan inte sluta lyssna på den. http://soundcloud.com/kaizersorchestra Gå in här om ni vill lyssna;)

Annars idag så mår jag faktiskt lite bättre. Febern har lagt sig och är inte fullt lika täppt även om det bara blir värre och värre för varje sekund. Dock är halsen värst idag. Svider som eld och hostar stup i kvarten, så efter skolan blev det en tur till apoteket för att investera i lite Bisolvon. Mirakelkuren mot slem och hosta. Say hallelujah igen! Haha.

Och från ett ämne till ett annat; kan ni förstå att det redan är onsdagskväll? Inte jag.. Veckorna går så sjukt fort så jag hinner inte med mig själv. Finns så mycket jag vill hinna med om dagarna och varje kväll när jag går och lägger mig får jag panik för att jag knappt hunnit hälften. Hinner iaf det viktigaste; Skolan, leva och andas, haha!

Vilket underbart humör jag är på idag känner jag. Borde ju nästan dela med mig utav det och gå upp till Monica en sväng. Men måste göra lite nyttigheter först..

Btw, hur underbart är det inte att få lön och behöva betala hyra samma dag? Känner mig ju redan fattig. Men det bästa jag fick höra idag var att jag bara betalar för de 13 nätter jag sover här i oktober (räknar från 9-22 okt) och då bara betalar 100 kronor per natt. Härligt!


Bjuder på en liten bild från gårdagens lektion. Tyvärr kommer jag inte lägga upp före och efterbilder på mina modeller då jag inte vet hur de känner inför det. Kanske kommer upp någon i framtiden om jag kommer ihåg att fråga dem om jag får, hehe!

Du vett, alt du kan drömma, alt det kan henda
Akkurat som alt som er vakkert kan brenna
Og mens ingenting hender, kan du ingenting gjera
Du må bara la det vara
<3


Kommentarer
Postat av: Monica

Fin bild hörru! Får jag sno?? :)

2010-08-25 @ 23:00:59
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0