Nytt inlägg med gammalt material

Påsken firades tillsammans med två favorittjejer - Nelly och Agnes. Båda hemkomna från Norge precis lagom! Härligt.. Det blev förfest med sällskapsspel, råttfällan och cluedo. Fasiken vad roligt man kan ha med så små medel. Sedan bar det av mot bowlinghallen där vi spelade biljard, vilket jag vann! hehe.



Bilderna är tagna utav Agnes.

Jag börjar bli riktigt irriterad på mig själv att jag totalt glömmer bort att ta kort nuförtiden. Ett bra tag låg min kamera på rummet och skräpade och jag hade ingen tanke på den. Nu ligger den i min väska men tror ni jag tar kort för det? Nej! För jag kommer inte ihåg att jag har den där förrän det är för sent!

Bara för det så ska jag utmana mig själv att ta kort ikväll när jag åker till David och grillar. Minns detta nu Therese, haha!

Kommentarer
Postat av: Majken

snygg design! snygg frisyr! you look good :)

2010-04-12 @ 15:50:55
URL: http://majkenjh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0