The time of my life

Igår åkte jag och Nelly in till Linköping. Främsta anledningen var att hitta läromedlen jag behöver, men då vi inte lyckades med det, blev det en runda på stan istället. Jag hittade en klocka(har inte haft en på år och dar, så behovet var stort), en tunika och två par skor.


Efter det jobbade jag till halv åtta. Lagom att komma hem och sätta sig framför Idol med tacos och vin. Senare såg jag även på Dirty dancing (en utav mina absoluta älsklingsfilmer! Nej, jag är inte klyschig), och sen var det dags att sova. Men till min lycka ringer Majken, som var på Skambanktkonsert i Oslo, och låter mig få lyssna.

Måste säga att jag hade en riktigt bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0