Taxi, Nostalgimusik, Snefyllor

Gårdagen började bra. Jag följde med syster till stan en sväng och senare hamnade vi hemma hos henne. Vi satt ett bra tag ute på hennes balkong och fikade och njöt av värmen, samt lyssnade på hög gammal nostalgisk musik. Vid sju skjutsade jag henne, Daniel och Mårtensson till en fest i Tjällmo och åkte hem och gjorde iordning mig, för att själv gå ut och festa i Motala med Nelly.


Men gud så dött det var! Vi bestämde oss för att joina min syster som nu var på en fest i Nykyrka. Det var faktiskt riktigt trevligt tills folk blev lite väl runda om fötterna. Vi hamnade till sist på Sibylla, och ärligt talat skämdes jag över mitt sällskap. Jag hoppas att jag inte beter mig sådär när jag dricker.

Det var en kort summering, för jag orkar(och vill inte) gå in på detaljer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0