Sjukling

Idag har jag spenderat min tid i sängen. Jag är sjuk, på gränsen till död. Uff! Mår riktigt dåligt..

Men jag har ändå haft nog ork till detta:
-Kolla i timmar på första säsongen av O.C
-Göra en dvd av klippen från Granittrock
-Köpa Vännerboxen med alla 10 säsonger(Jag sålde ju alla mina 10 boxar förra året för att jag ville köpa boxen med alla 10 i 1. Och nu äntligen gjorde jag det!)



Resten av tiden har jag mest sovit. Hatar att vara sjuk! Är jag frisk(are) imorgon så tänkte jag följa med Nelly till Linköping. Keep my fingers crossed!

Kommentarer
Postat av: Jess

Sv: Jag använder mig av Nikon D80, ofta kommer inte den in på konserter eftersom det är en systemkamera. Men det fallen det har gjort det så får man ställa in de manuella inställningarna och då får man jätte bra bilder, med manuella inställningar menar jag vitbalans/bländare/slutartid osv.



Jag har även en liten kamera som motsvarar en system, Canon G10 den är verkligen jätte bra, den kan filma också och det blir i fin kvalitet! Att rekommendera, men den kostar en del.

2009-09-08 @ 08:37:46
URL: http://xjess.blogg.se/
Postat av: nelly

krya på dig!

2009-09-08 @ 21:03:22
URL: http://ne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0