Hippelihopp

Jag är så omständig. Är rädd att jag börjar likna min mamma i vissa avseenden. Speciellt en grej, att aldrig slutföra något jag påbörjar.

Jag tänkte att jag skulle hem och sätta mig med Movie maker för att göra klart en dvd, men så började jag labba lite med kameran för att sedan börja installera PS3 på pappas dator. Och så började jag fixa bilderna som jag tänkte lägga ut här, men så blev jag hungrig så jag gick ner och började laga mat. Men när maten väl var klar hade hungern försvunnit så jag lät den stå. Och snart börjar idol som jag tänkte se, vilket gör att allt annat får vänta. Haha! Det enda jag lyckats genomföra idag är shoppingen med Nelly, samt fika.

Detta blev virrigt, men det är precis så jag känner mig idag. Oi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0