Sleepless in Motala

Jag Kan Inte Sova!

Här ligger jag i sängen klockan 4 på morgonen och lyssnar på Kaizers på så låg volym att jag knappt hör. Allt för att inte väcka mina föräldrar. Men det roliga är att efter ett tag när man vant sig vid volymen så låter den mycket högre än i början. Jag har sänkt volymen 3 gånger nu och kan inte längre sänka den 1 mm till för då är det helt tyst.

Haha, vilka i-landsproblem.

------------------------------

Vad kan man göra mitt i natten? Jag har redan pluggat, tittat på vänner, varit inne på alla intressanta internetsidor flera gånger om, ätit.. Ska jag helt enkelt börja om igen? Uff, längtar till klockan är 7.. Då ska jag gå upp!

Om jag inte lyckas somna innan..

Jaha, då vet ni om mitt problem. Hoppas ni sov gott inatt.

Kommentarer
Postat av: Anette

Tror bilettene slippes i dag i oslo, og morgen i Bergen, syns jeg å huske ;)

Stavanger og Trondheim kommer senere, vil jeg tro :P

2009-10-09 @ 11:06:06
URL: http://anettebriksdalstoreide.blogg.no
Postat av: Anette

Åhh, herlig! Haha, jeg er bittelitt sjalu fordi du skal på alle :P

Oslo har ingen vergeordning, dit kommer jeg ikke inn. Men jeg skal hvertfall bestille til Bergen i morgen, og Trondheim om det er vergeordning der :)

Så jeg kan vel ikke klage :P

2009-10-09 @ 12:19:26
URL: http://anettebriksdalstoreide.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0