Kanske kommer gå vilt till?

Okei vissa saker kanske man helt enkelt inte borde skriva på sin blogg? Jag har en tendens att börja skriva ett inlägg och sedan komma på att "Oj! Det här kan jag inte skriva för hela världen att läsa! (Ja, eller iaf mina få läsare)". Haha, så istället blev det ett såhär konstigt inlägg. Hope you don´t mind! ^^

Kan väl iaf nämna att det handlade om att min mamma förlorat arbetet. Längre än så sträcker jag mig inte.  

Ska väl återgå till mina studier och äta bakad potatis med räkröra. Rrrrr!


Kommentarer
Postat av: Majken

Du har inte lyssnat nått mer på Skambankt så du har planer på att dra iväg på någon konsert? Tänkte eftersom dom turnerar ganska kraftigt nu ^^

2009-10-14 @ 12:53:30
URL: http://majkens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0