Kaizers har släppt konsertdatum!

Eller än sålänge är bara ett bekräftat. Den 11 februari 2010 spelar de i Oslo på Sentrum scene. Totalt är det 4 konserter som har blivit annonserade på DrMowinckel. De andra 3 är i Bergen, Trondheim och Stavanger. Men de är som sagt inte bekräftade än. Ahhhh! Jag är överlycklig. Jag ska givetvis försöka få med mig alla fyra. Inte nog med att man får med sig konsertupplevelserna, man hjälper även Kaizers att samla in pengar till en afrikansk skola.

Och eftersom datumen kom ut såhär pass tidigt kan jag boka tåg/flyg mm tidigt och då få det relativt billigt! :) Solen skiner på mig i detta höstmörker. Lycka.

Kommentarer
Postat av: Else

ikke siden VD nei.. fikk ikke gå i sommer pga jobb og at jeg var i utlandet.

men nå skal jeg her i Bergen og til Oslo så klart :)

du da?

2009-10-09 @ 01:29:32
URL: http://elsesolheim.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0