Ny kategori, Scetches

Ibland är det svårt att förklara saker i ord. Därför kom jag på den här kategorin. Nu får ni se vad jag menar istället! Jag är sämst på att måla, men se det bara som en rolig grej folkens!


Märkte att det var lite svårläsligt, så här kommer en liten kort resumé:
21.00 - Jag ställer mitt glas med juice här på bordet bredvid sängen medan jag gör klart läxorna
21.10 - Min mamma kommer in i rummet
21.15 - Vad har hänt med min juice?!
21.20 - Mamma har du tagit min juice? - Ja, jag trodde den stått där länge och var gammal.. Förlåt!

Hahaha, min mamma är så söt.. Istället för att gå och hälla ut juicen om man tror den är gammal så dricker hon upp den, hihi!


Kommentarer
Postat av: M A L I N

hahaha ja det var lite gulligt!

2009-11-03 @ 16:32:32
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0