Glitterfesten

Igår fyllde min kusin Angelica 30 år så det var dags för glitterfest till hennes ära!


Det var riktigt trevligt faktiskt. Livemusik, lekar och tävlingar, mat och dryck i mängder och det bästa av allt: Mitt bord vann första priset! Haha..

Haha, första priset var en twisterpåse! Vi var lovade ett ritkigt fint pris men blev nöjda ändå. Bara äran var värt besväret, hehe!

Och jag har aldrig skrattat så mycket som när jag och min farbror deltog i en utav tävlingarna tillsammans. Man skulle vara en kille och en tjej och tjejen fick inte nudda golv. Man skulle ta sig från ena väggen till den andra med hjälp av två tidningar som tjejen fick stå på.

När startskottet går lägger han ut första tidningen och jag kliver över men sen står han och rycker som en galning i tidningen jag redan står på! Nej, ta den andra tidningen! skriker jag och han slänger sig på golvet och kryper bort till dörren, tar med sig tidningen och kryper så långt att jag inte har en chans att nå tidningen. Haha! Vi kom tvärsist..! Det var sjukt kul dock.


Haha, detta var också en rolig tävling..

Tack alla för en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå av solarium? hur då:S

2009-11-08 @ 22:52:22
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0