Impulsresa

Igår var det tänkt att vi skulle festa i Motala. Men sista minuten bestämde vi oss för att åka till Jönköping. Resan var hemsk. Vi körde vilse och var allmänt otrevliga mot varandra. Väl framme i Jönköping hade vi det jättetrevligt, så tillslut kan jag säga att resan var ganska lyckad.

Nu ska jag duscha och sen kommer Fredrik och ser på Eurovisionfinalen med mig. Ha det gott och hoppas Norge, Island eller Moldovien vinner.

Eg har folda mine hender, spilt blod, knekt tenner. Nå sitter eg her.

Kommentarer
Postat av: Majken

ah, jönköping, nära mitt kära hem! Jo det gör jag också, därför jag skrev om i cirkelns mitt och gåtornas palats. Har läst alla utom den sistnämnda, sparar den till allt resande i sommar :)

Åh, ja gör det för jag får spader på att jag inte har hört studioversionen! :)

2009-05-16 @ 20:14:01
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0