Trondheim, here I come!

Jaaaaaaaaaa! Det blir ännu en konsert för min del på Våre demoner turnén. Den 2.e maj åker jag till Trondheim och ser mitt kära Kaizers! Det trista är att Majken inte följer med på denna då det är 20års gräns. Och något jag är orolig över är att det står att man inte får filma på konserterna. Jag och Majken har ju tänkt göra en "Våre demoner dvd". Men samtidigt brukar det stå så och de brukar inte vara så hårda med det. Vi får hoppas.

Jag är dock lite ledsen över att jag inte lyckades få tag på biljett till Bergen åt Tone. Men billetservice.no ska tydligen ALLTID krångla med mig. Fick slita i en halvtimme med att få biljetten till Trondheim och när jag väl lyckats var Bergen biljetterna slut.. Skit!

Nu måste jag bara tänka ut hur ja ska ta mig till konserterna. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0