substitute

Jag är oerhört röksugen just nu! Har klarat mig riktigt bra med att sluta röka.. Visst jag har ramlat dit några gånger på fest. Men jag har iaf inte köpt ett nytt paket! Så min plånbok lider inte av mina snedsteg.

Dock är jag sugen på nåt hela tiden.. Nyss satt jag och åt enbart sill och nu är det nyponsoppa och frukt som gäller. Försöker iaf hålla det nyttigt.

Fick min lönespec idag också och inser att jag får leva på vatten den här månaden också om jag ska klara att åka på konserterna i sommar.. Ska be pappa betala ett simkort till mig någon gång den här veckan så jag kan komma igång med att simma. Måste ju göra något medans ja väntar på sommaren så att jag inte får abstineser. Och shopping går ju bort helt.. Attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0