Say, save me Kaizer!

Idag trillade det ner ett brev med texten Say, save me Kaizer i brevlådan hemma hos mig, så jag förstod direkt att det var Majken som varit i farten igen. Jag öpnnade det och där låg en skiva! En 250 prosent skiva! Jag fick andan i halsen.. Tack, tack, tack Majken!



Inuti fodralet fanns det ett jättegulligt meddelande:

"Eftersom det inte blev någon vinst för vår del i Trash kalendern så blir det här som en liten tröstpresent, eftersom jag lovade dig min LP om jag vann. Även om de ligger och lurar inne på datorn kan det ju vara kul att ha i bilen till exempel.
Ses i Bergen snart! Längtar!
Kram, Majken Kaizer"

Jag längtar också något otroligt och tack än en gång för den här fina presenten! Du är guld värd!=)

Kommentarer
Postat av: Majken

varsågod :D

2009-03-13 @ 14:36:16
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Majken

hihi :D skall leta upp chatten och så skriver jag länken här sen! De hade en väldigt spännande förklaring till bland annat refrängen i Kaizers 115 Dröm. Att Janove spontanskrev den eftersom Geirs ursprungliga refräng inte passade in helt. Tror den var nått i stil med "Om du ikke hadde hatt den hatten du hadde hatt så hade du ikke hatt den hatten du hadde hatt".

haha :) Skall som sagt leta up den när jag kommer hem och länka den till dig!



Jo, det kan ju vara bra att fråga efter en ny tunna i Bergen eftersom den då kan stå i min morbrors lägenhet tills jag får hem den :) Hans lägenhet är ju superstor så där är den ju inte i vägen.

2009-03-13 @ 14:41:41
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Majken

Haha ja :)

2009-03-13 @ 14:49:29
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0