Money must be funny

Låt mig vinna en miljon på lotto! Eller ja nöjer mig med 10 000 till och med.. Jag är trött på att vara fattig! Jag är så shoppingsugen att det gör ont.. Jag har knappt spenderat en krona på kläder sen i höstas. Det är katastrof! Och eftersom jag toksparar pengar till sommarturnén lär det inte bli nån ändring på detta. Men idag har jag iaf "fönstershoppat" och det fanns en hel del ja ville ha. Här är några exempel..


Kanske köper jag något av detta när jag får pengarna från bilen.. Mischa Barton väskan får det att vätskas i munnen på mig.

Kommentarer
Postat av: Majken

Jag känner samma sak. Jag har inte shoppat sen oktober, och då menar jag verkligen ingenting. inte så mycket som en sock!

kan dock har varit litebra för mej eftersom jag var på väg att bli shoppaholic innan :P



Den vita klänningen, är det den från nelly? För är det den, så är jag också kär i den. Den är söt!

2009-03-18 @ 22:54:52
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Maja

ja tänk om man kunde vinna några åtminstone tusen lappar. det skulle bli direkt resa för min del! Vad skulle du göra (förutom shoppa).

2009-03-28 @ 01:35:28
URL: http://www.hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0