I´ll sing you to me

Har precis sett klart på Australia. En riktigt bra film faktiskt! Annars har jag bara vilat, sett på hockey(som slutade jävligt olyckligt! Hur stor är chansen att skridskon går sönder mitt i sudden death?!), ätit bakad potatis med räkröra och sett på melodifestivalen. Uppdaterar imorrn om mina tankar runt det. Har varit en riktigt bra dag bortsett från att jag har hög feber och knappt orkat resa mig ur soffan på hela dagen.. Nu ska jag sova och hoppas på att må bättre imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Majken

Jag är den enda i världen som inte sett denna eller twilight tror jag. Måste försöka ändra på det snart.



Ja, det tycker jag också! :) det är så Kaizers men så finns det en sånn fin tanke bakom.

Krya på dig!! :)

2009-03-15 @ 01:28:21
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0