Vilka stora får!

Oj, det var visst kossor! - Tiba
Haha, du är för härlig!

Gårdagen i Linköping blev riktigt lyckad. Träffade några trevliga killar på bussen som skulle till en annan fest på samma gata som vi. Så efter vi förfestat hos Tobbe ett tag gick vi dit,. Efter en hel del öl, kahluha och absinte gick vi till Platens och dansade. Träffade en fransk kille som såg ut som en kopia av Alexander Rybak. Tydligen dansade jag riktigt bra för han ville spendera resten av sitt liv i Motala med mig. Haha!

Idag är jag helt död men ett löfte är ett löfte så jag ska följa med Tiba till Peter och Ken snart. Blir antagligen inte så sent ikväll iaf. Ha en trevlig nationaldag folket!

Kommentarer
Postat av: tiban

Vi åker snart igen tycker jag!

2009-06-07 @ 17:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0