The world´s gone crazy!

Folk som betalar med 170 enkronor.
Tjejer som skriker och slåss utanför Willys.
Bloggar som inte fungerar - ser ni detta är det ett mirakel.
Sjuksköterskor som inte vet vad de pratar om.
Folk som ljuger och ljuger och ljuger tills ögonen ramlar ur huvudet på dem.
Folk som borde känna en som tror på lögnerna.
Arbetsförmedlingar som motarbetar ens vilja att jobba.

Ja.. världen har gått och blivit konstig. Eller är det bara Motala? Haha! Snart åker jag till Norge och då får jag ta reda på detta.

Kommentarer
Postat av: Majken

Har ringt en massa gånger men det svarar inte, så skall ringa i morgon igen. Hör av mig här eller på sms så fort jag vet :)

2009-06-17 @ 22:18:34
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0