Teater eller arbetsförmedling?

Jag glömde ju helt bort att berätta om min otroligt skumma timme på AMF tidigare idag. Jag hade glömt att ta med mig mina betyg så hon frågade om jag var rädd för att se dem. "Nej, men det är ingen trevlig syn". Då ska vi leka en liten lek så att du klarar av att se på dem utan rädsla, sa hon. 

"Här får du ett metspö av mig" (hon håller fram handen). Öh, okei säger jag och tittar frågande på henne. "Ja men ta emot det då!" Jag sträcker fram handen och låtsas ta emot ett metspö. Sedan förklarar hon att jag ska fiska upp mina betyg ur en brunn som innehåller hela min gymnasietid. Jag börjar asgarva och säger att jag inte kan spela teater. Så hon ber att få tillbaka metspöt och beskriver sen hur hon metar upp mitt betyg och ger det till mig. Haha! Sen får jag ägna 20min åt att titta på ett betyg gjort av luft. Herregud. Roligt har jag på våra möten men vart det leder vet bara gudarna.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0