Studentfest

Jag korkade upp den första ölen klockan 15 igår och efter det rullade det stadigt vidare. Totalt hamnade jag på 13 öl och 2 drinkar.. Ni kan nog förstå att jag var aningen på lyset. Vi var hemma hos oss och förfestade till klockan 8 sen åkte Frida och jag hem till henne och förfestade där. Vid 12 kom vi in på harrys och jag har nog aldrig haft så roligt ute! Det var otroligt många människor jag inte sett på evigheter som var där och som jag tycker riktigt mycket om. Träffade även en hel del nytt folk, vilket alltid är roligt.

Den här snygga bilden på Frida får visa på hur kul vi hade. Dock tappade jag bort henne igår, haha! Vart tog du vägen?
Nu ska jag duscha och äta smörgåstårta. Igen.. haha jag har ätit det 2 gånger idag redan. Sedan bär det kanske av till stan för att kolla när kusinen cyklar iväg (han ska btw försöka få in mig på sitt jobb i Oslo! Jag håller tummarna) och kanske hitta ett öltält eller liknande. Ni får ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Majken

Jag håller tummarna! och vad det än blir, Göteborg eller Oslo, så kommer jag hälsa på som bara den (om jag får :)



Det ser ut att lösa sig rätt bra med tåg. Den enda gången vi måste flyga är mellan konserten den 24e och 25e juli för det finns ingen möjlighet att vi hinner annars. Men jag har kollat och beställer vi flygbiljetter nu så går det inte på mer än vad det hade gjort om vi tog tåget :)

Jag och mamma tänker sitta mellan 12 och 15 i morgon nere på jobbet och bestämma allt klart, så sen får du ett mail :)



Och boende löser sig också ganska bra. Vi får ju räkna med att bo på festivalområden på några konserter men annars så utnyttjar jag lite släktingar :)

2009-06-12 @ 21:22:45
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0