Stressessess

Var hos vårdcentralen idag och fick recept på en massa saker till min hårbotten och mina öron. Tydligen ska jag spendera alla mina pengar på mitt helvete. Uff! Sedan har jag tagit emot vår nya diskmaskin och sett alldeles för mycket av killen som levererade dens rumpa. Haha! Efter han hade gått tog det 5 minuter sen ringde han på igen och sa att han glömt något. Ge mig sitt nummer. Hahaha!
Sen har jag stressat till stan för att köpa förköpsbiljetter till Harrys imorgon och nu ska jag slänga i mig mat innan jag ska till Willys och jobba till nio. Herregud, min mage är upp och ner efter den här dagen. Måste ju hinna städa mitt rum idag också så jag lär väl vara död vid tiotiden så då är det godnatt.

Ser du detta Majken så förstår du nog att vi får ta och planera Kaizersresan på fredag eller något eftersom Jessica tar studenten imorgon.

Kommentarer
Postat av: Majken

I morgon blir perfekt! :) Jag är på jobbet hela dagen och eftersom mamma är den enda som har tillgpng till mitt kaizer-konto måste jag vara på jobbet för att planera resan :) Sms:a mig när du kan så sticker jag in på msn så kör vi det därifrån :) Puss! Saknar dig!

2009-06-11 @ 18:02:40
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0