Really gone

Really gone med Zahl är så underbar att jag ryser! Så längesen jag lyssnade på hans skiva. Men ibland är det bra att ha lite uppehåll för att än en gång upptäcka hur briljanta hans låtar är.

Ska snart göra mig iordning och åka till morföräldrarna för midsommarmiddag och jordgubbar. Självklart tänker jag gå dit så jag inte behöver hoppa över nubben. Hunden den har fyra ben, tuppen den har två. Snoppen den har inga ben, men den kan stå ändå!

Runt 5 kommer Agnes och lite senare Martin och några av hans vänner till mig. Får se hur länge vi stannar här. Förmodligen och förhoppningsvis drar vi oss utåt. Just nu är det stor sol i Motala och man kan ju hoppas på att vädret håller sig så.

Ha en härlig Midsommar Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0