Here, there and everywhere

Lördagen var riktigt trevlig. Emelie, jag, Jelena, Berg och hans flickvän satt vid hamnen och drack några kalla innan vi gick in och tog några till på Motorcafét. Sen gick jag och Jelena vidare till Brygget en stund. Vid 12 ringde Tjörv och sa att han var i Motala på väg in till Harrys. Så jag sprang dit och umgicks med dem där inne.



Dock var söndagen en otroligt slapp dag. 3 dagar utav drickande satte sina spår så jag hade ett litet sagan om ringen marathon hela dagen. Man kan verkligen inte se de filmerna för många gånger. Jag älskar dem!

Idag har jag varit iväg till AMF och köpt present till Malin som fyller 20. Klockan 6 idag är det födelsedagsfest hos henne som gäller. Men jag är fortfarande ganska död efter helgen så det blir nog saft för min del idag. Måste ladda mig inför midsommar;) Haha!

Kommentarer
Postat av: Majken

Har suttit sen klockan tolv med den här skiten! Fastnade vid Nordfjordeid och Fredrikstad. Sitter fortfarande fast där om jag skall vara ärlig. Men det börjar ta sig nu :)

2009-06-15 @ 19:10:39
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0