And your bird can sing

Vaknar upp och ser att det turligt nog är muligt idag. Annars skulle jag snart vara svartare än Tiba, haha! Har ägnat morgonen åt att göra webbutbildningen som Willys begär av mig och samla faktan som amf ville att jag skulle ha med mig imorgon på mötet. Ska bli intressant och se vad vi kommer fram till, troligtvis inget.

Funderar allvarligt på att sluta röka nu. På riktigt den här gången. Men min sista cigarett som ligger i väskan drar något fruktansvärt i mig.. Uff, jobbigt. Jag uppdaterar er om läget senare.

Är även fruktansvärt lättad över att äntligen fått höra sanningen. En stor sten har lyft från mina axlar och jag känner att jag kan andas igen. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0