Jag har flyttat!

Uhyeah. Men bara till systers gamla rum dock;) haha! Men det är alltid något. Jag slipper min diarrétapet och får istället 2 grå, en vit och en svart vägg;) Nice! Har hållt på hela dagen och städat, rensat och gjort iordning allt så nu är jag riktigt nöjd:) Min stora dator lämnar jag kvar i det gamla rummet då den är så ful och klumpig. Håller även på att formaterar om den då den är fruktansvärt seg också, så det är bara minin som får byta miljö;)

Kanske lägger upp lite bilder senare för det orkar jag inte nu. Hoppas ni har överseende med det. Som plåster på såren får ni en liten video från Skudefestivalen. Enjoy!

Nu ska jag äta jordgubbar och slöa framför tv.n för nu är jag ganska mör i kroppen. Jobbade mellan 11 och 21.30 igår och imorgon blir det jobb igen så måste vila känner jag. Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0