Garage - the place to be!

Majken och jag gick ner till Garage och tog varsin öl ikväll igen. Det är en så otroligt skön känsla att vara där. Jag skulle ärligt talat kunna bosätta mig där!



Majken kan faktiskt vara såhär söt:P
Sen var vi lite turistiga och stannade här och tog kort bara för att det var så fint.


Nu ska vi se paradise hotel som har blivit lite av en tradition här i Bergen och sen packa, för imorgon åker vi till Skudeneshavn och ser Kaizers!! Fredag och lördag är vi i Kongsberg och ser Kaizers och sen på söndag är det Moss som gäller. På måndag kommer jag hem till Sverige och Motala igen. Jag vill inte!! Jag är förälskad i Norge och vill stanna här föralltid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0