Sammanfattning år 2008

Lite krimskramstjaffs;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
tog studenten, besökte Norge och Italien, blev bjuden på efterfest av Janove och Geir :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag skaffar mig aldrig några

3.Vilka länder besökte du?
Danmark, Norge och Italien 

4. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ännu mer Kaizers och flytt till Norge.

5. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
28 mars, 18 april, 26 juni, 24 juli, 23 oktober, 7 november (datumen för kaizers konserter jag var på), 24 december.

6. Bästa köpet?
Biljetterna till Kaizers konserter i Oslo(23 okt) och Stockholm(7 november)!

7. Vad spenderade du mest pengar på?
Peace&Love festivalen

8. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla konserter med Kaizers såklart, få vara inne i kaizers buss i ett par timmar utanför vega och att bli bjuden  på efterfest av Janove och Geir samt träffa nya underbara människor som Majken och Tone! 

9. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Det finns många kaizerslåtar som jag har fina minnen till från 2008, och sorgligt nog lär jag nog alltid koppla Kate ryans låt Ella elle lá till 2008 ;P

10. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har varit väldigt blandat..

11. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat mer, hållt kontakten med gamla vänner och åkt på fler Kaizerskonserter.

12. Vad önskar du att du gjort mindre?
spenderat pengar på onödiga ting. 

13. Hur tillbringade du julen?
Med att äta god mat, kolla på kalle anka, öppna julklappar och blåsa mugg med släkten;)

14. Blev du kär i år?
Ja, och det varade i hela 3 månader! haha

15. Bästa boken du läste i år?
Robert Jordans serie Wheel of time.


16. Något du önskade dig och fick?
Minnesvärda upplevelser och nya underbara vänner.

17. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag fikade med mina närmsta vänner.

18. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer beständig kärlek, att jag inte förlorat kontakten med en utav mina käraste vänner, flytt till Norge och mer Kaizers!!


19. Vilken kändis var du mest sugen på?
Geir Kaizer, och det gäller fortfarande! :)

20. Vem saknade du?
Amy. 

21. De bästa nya människorna du träffade?
Majken och Tone!


Kommentarer
Postat av: Majken

Å, vad gullig du är :)

2009-01-02 @ 00:39:33
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0