Fuskligheter

Det blev ännu en sen kväll igår hemma hos Dennis.. Det var dags för finalen i ishockey VM för juniorer. Men vi hade allt emot oss. Domarna, publiken, klubborna.. allt! Vid solklara utvisningstillfällen för Kanada hände ingenting och när en svensk ens kollar på en Kanadensare åker han ut. Nej usch! Arga som bin åkte vi ifrån Dennis vid halv 5 för att sova bort förlusten, men den smakar bittert än idag.

Jag har precis kommit hem från korpen där jag njöt av att få lite färg på kinderna. Tydligen hade de inte öppet på trettondagsafton så det blev ingen solning igår.. Resten av dagen ska jag bara ta det lungt. Det har blivit en hel del sena kvällar och jag börjar känna att kroppen inte vill vara med längre. Ska nog bränna ut första säsongen av Gossip girl som legat i datorn i evigheter och titta på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0