Det dunkar och det bankar..

Vaknade imorse av att det dunkade och bankade nere i köket. Tydligen har vattenkranen börjat läcka så pappa och några män från området försökte fixa det.. Utan resultat. Eftersom det inte gick att somna om i oljudet gick jag ner och kollade på hockey mellan Frölunda och HV71. En riktigt rolig match faktiskt, även fast jag inte hejar på något av lagen. 5-4 slutade den till slut.

Nu väntar jag på att rörmockarna ska komma och fixa kranen, för tills vidare har de stängt av vattnet i hela huset vilket gör att jag känner mig handikappad. Uffaligen! 

Passar på att göra lite spanska och ser fram emot att se ännu en ishockeymatch vid 5. Då är det Brynäs mot Djurgården som gäller. Hejja Brynäs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0