Budson?

Är det någon som vet hur budson fungerar? Jag bjöd på en canon ixus 860 is och tror att jag vann.. Mitt namn var iaf det som stod som budgivare när tiden gick ut. Men det verkar inte finnas någon sida där vinnarna visas och jag har inte fått något sms eller mail. Hoppas detta löser sig så att jag är vinnaren! Annars blir jag förbannad.. Varje bud kostar 15 kronor och jag bjöd ca 15 gånger, så det är lite pengar att kasta i sjön om man förlorar.

Nu ska jag ner och kolla på Top model 11 som börjar idag och fika med familjen. Håll tummarna för att jag vann kameran;)

Kommentarer
Postat av: Majken

håller tumamrna! det brukar vara så att man får vänta någon dag och så får ägaren mejla dej :)



jag håller på isis i top model 11, hon är svinball ju!

2009-01-06 @ 21:28:04
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0