Blod, svett och tårar

Det blev hockeykväll i måndags hemma hos Dennis, matchen stod mellan Färjestad och Linköping. Tyvärr var det en ganska tråkig match som slutade 3-3, men annars var det riktigt trevligt med gott sällskap, hemmagjord pizza och några öl.



(Bilderna är stulna från Dennis)
Igår kan sammanfattas med pasta&köttfärssås alá Erik och filmmys (dock inte så mysigt då vi kollade på Saw V, Usch!), även detta hemma hos Dennis.


Det var tänkt att jag skulle börja dagen med att gå till Platen. Men när jag hade börjat gå kom jag ihåg att mina uppgifter i Geografi, som jag ska lämna in, är hemma! Så det börjar med en promenad hemåt istället.. Väl hemma upptäcker jag att min syster, som tydligen är inne i någon hemsk period just nu, tagit båda nycklarna till bilen! Det bör kanske tilläggas att bilen dock står kvar..! Så nu får jag snällt vänta på att min far har lunch så att han kan skjutsa mig. En promenad på morgonen räcker gott och väl för mig;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0