Våre demoner

Imorgon släpps biljetterna till Våre demoner-turné konserterna! Då gäller det för mig och Majken att vara snabba.. De säljer bara runt 150 biljetter så det lär vara krig om dem. Vi har bestämt oss för att bara åka och se Bergenkonserten då de andra konserterna har hög åldersgräns som innebär problem. Tyvärr.

Jag är så otroligt nervös att vi inte kommer få tag i biljetter! Men jag lär ställa klockan och sitta som fastklistrad vid datorn vid tidpunkten för släppningen.. Önska oss lycka till!

Kommentarer
Postat av: Majken

jag har en idé! Kan inte både du och jag beställa 2 st var? för att vara säkra på att båda får biljetter? Om ex inte jag får några så har ju du fått tag på biljetter och tvärtom! :) Och om vi båda får 2 st så går det nog ganska lätt att sälja på QXL.no :)

2009-02-26 @ 15:51:44
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Majken

Men hur funkade det med betalningen när du beställde biljetter till oslo konserten då? :) Kommer du ihåg? :) Tänker tvinga med mig mamma framför datorn ^^ ekonomiutbildad som hon är så får hon hjälpa mej om jag får problem annars lär jag få superpanik ^^

2009-02-26 @ 16:00:40
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0