En trevlig afton

Igår hade Tiba, jag och Kenny bestämt att vi skulle träffas och se på film. Även Dennis var inräknad men han glömde bort oss, haha! Istället följde Ewe med, men det blev ändå att vi åkte till Dennis en sväng. Där var Matti, Jesper och Erik och kollade på hockey. De mådde inte speciellt bra och vi verkade vara en aning oönskade så vi drog vidare till Burger king och åkte McDriven för ett par cheeseburgare. Väldigt roligt tyckte Ewe som sa sig aldrig ha åkt det förut. haha! Lögn säger ja?

Vi landade till slut hos Erik Elvgren där vi hade det riktigt trevligt med öl, vin (och saft för min del), chips, kakor, god mat och dunk-musik. Klockan var 4 när vi tog oss vår sorti.






Bilderna togs med min mobil då jag lämnade kameran hemma eftersom jag trodde vi skulle hem till mig, därför är kvaliteten inte den bästa. Men det bjuder vi på..

Kommentarer
Postat av: Majken

Tack! :D argh för dendär trash-tävlingen som vi inte vann. Men det blir fler chanser!! :)

2009-02-06 @ 23:10:09
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0