Oslo var sjukt bra!

Det är väl dags att berätta om kvällen i Oslo och Tom Waits 60årsfest. Har haft väldigt mycket jobb och studier så har inte lyckats hinna med bloggen. Men nu så..

Satte mig på tåget mot Oslo klockan 12.30 och var framme sex timmar senare. Blev dock riktigt rädd ett tag när en hemskt vidrig man konstant stirrade på mig och följde efter mig då jag ihärdigt bytte plats under hela resan. Var skönt att se Majkens och Tones välbekanta ansikten på stationen i Oslo. Jag har saknat dem båda något enormt.

Vi började bege oss mot Rockefeller där konserten skulle hållas och efter ett tag ser vi Helge(medlem i Kaizers) och antar att han är på väg dit och följer efter. Och visst kom vi fram. Men vi blev chockade, även fast vi kom dit vid 7 så var det tomt på folk utanför. Då kände jag mig nöjd över att jag tagit ett såpass sent tåg och inte satsat på att köa tidigare.

8 var det insläpp och en timme senare satte konserten igång. Det ena bra framträdandet byttes med nästa. Konserten var en succé! Förutom några band som visade allför mycket hud. Troschock passar inte in på ett 60årskalas, hehe!

Här följer några videor, resterande finns på youtube.


Efter konserten fick jag följa med Majken hem till hennes morbror. Tusen tack för det! Sen klockan halv åtta dagen efter åkte jag hem och var hemma halv 2. Klockan 3 började jag jobba.. Det har varit mycket sen dess som sagt.

Nu ska jag sova. Är utmattad som få. Natti!


Kommentarer
Postat av: Majken

Haha troschocken! Do you want the pictures? ;-)

2009-12-11 @ 12:11:47
URL: http://majkens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0