Jag blir lite irriterad..

på att min bloggdesign ser olika ut i alla mina 3 datorer här hemma. I den som jag gjorde den i ser den felfri ut, men i de andra två är den ett enda stort kaos! Får fixa den och springa runt bland datorerna och se så den fungerar i alla. Tillåt mig svära(!)


Nu fungerar designen i alla datorerna, dock ser den helt annorlunda ut i de olika.. Någon som kan förklara för mig hur detta kommer sig? Om det är någon som upplever att min bloggdesign fortfarande är kaotisk får ni gärna meddela mig.

Kommentarer
Postat av: Anette

Det skjer med mitt bloggdesign også, har noe med skjermstørrelsen å gjøre vil jeg tro.. Irriterende -_-

2009-12-30 @ 18:06:25
URL: http://anettebriksdalstoreide.blogg.no
Postat av: Anette

Yees, i know!

Ble kjempefonøyd med mitt også, helt til jeg så den på en annen data der alt var heeelt feil :O

2009-12-30 @ 22:26:36
URL: http://anettebriksdalstoreide.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0