En vecka kvar till jul

Rubriken får er kanske att inse att min kreativitet och fantasi är på botten. Jag har legat i sängen hela dagen idag och mått fruktansvärt dåligt. Har ingen energi alls. Kanske beror det på att jag pluggat 24/7 ett bra tag nu för att fixa betygen? Fick reda på att jag får VG i svenska iaf så det är skönt. Resterande ämnen vet jag inget om än, blir väl en överraskning när de kommer med posten.

Imorgon ska jag antagligen jobba mellan 9 och 16. Jag hoppas iaf att jag har ork att göra det för jag behöver alla pengar jag kan få. Ska ju även jobba lördag och söndag så om jag sjukanmäler mig imorgon kanske de ger bort mina tider. Det skulle vara hemskt! Uff. Jag får helt enkelt göra allt för att klara den här helgen och hoppas på att vara frisk till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0