2009 - Året i miniatyr

Tänkte ta mig an att göra en liten resumé av 2009. Känner att det kommer ta tid! Ojoj.. Får se om ni orkar läsa, annars får ni nöja er med att kolla på bilderna.

2009 skålades in tillsammans med Tora och Stefan.







Det blev en hel del singstar..



Dags att gå vidare till februari.. och vad hände då? Jo mer nya människor..


I respekt till Tiba får detta bli den enda bilden på henne..



Kenny lärde sig att flyga..

Jag ville också testa.. och med den här bilden flyger vi in i mars månad..





Hoppas ingen tar illa vid sig angående bilderna jag lägger upp.. Lite svårt att göra en resumé av året när man känner sig tvungen att lämna ute vissa händelser och personer. Vi hoppar vidare till april..



Jag var faktiskt inte så ensam som det ser ut,. behöver nog inte förklara längre att jag utelämnar vissa personer i respekt till dem. Sen åkte jag ut på turné!




Turnén fortsätter men vi går in i maj månad..


Efter några intensiva dagar i grannlandet var det dags att åka hem igen..

Syster gick balen och var vackrast utav alla!

Den här bilden får symbolisera slutet på min vänskap med vissa människor vid den här tiden.. Vi hoppar till juni.


Jag var kung på dansgolvet.

Syster tog studenten

Och vi följde med in på harrys och dansade som dårar natten lång!


Två härliga bilder från midsommar.. Märker att den här resumén blir lång så hoppar vidare till sommarturnén och juli. Hejja hejja!





Say save me Kaizer!

Den här bilden från Storås får avsluta sommarturnén.. Den var underbar!

Majken och jag hann även med en sväng till Liseberg! Och tyvärr blev det tomt på kort i juli, augusti, september.. Ni får nöja er med den här bilden från min 21årsdag.

Så då har vi hamnat i oktober.

Jag åkte till Kolmården och träffade vargar


firade halloween som Cleopatra. Alla allmänbildade(?) ungdomar trodde dock att jag var Pocahontas.
Nu har vi kommit fram till november.. Jag börjar se ett slut på eländet! hehe, vad gav jag mig in på?

Firade kusinens 30årsdag och vann en twister! Haha..


Skaffade nya glasögon.. och jag har sådan tur att jag inte tog mer kort än på självaste julafton i december! Och eftersom ni redan fått lite bilder därifrån nöjer jag mig med att ge er de här två bilderna.


Ja, det var mitt 2009 i svartvita bilder. Kom på mig själv med att inte orka skriva alltför mycket, men bilderna säger mer än tusen ord i vilket fall som helst.. Nu ser jag fram emot ett lika givande 2010. Kanske med lite mindre drama och förhoppningsvis en flytt?

Ha ett gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Majken

HAHA DU I RODDBÅTEN! :-D ÅRETS BÄSTA!

2009-12-29 @ 19:36:32
URL: http://majkenjh.blogg.se/
Postat av: David

Haha, kan inte sluta skratta när jag ser bilden på dig med nya brillorna:D En flygande Kenny är ju heller aldrig fel på kort! Jäkligt mysig bild på vargen oxå:)

2009-12-30 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0