Random

Fest i fredags efter jobbet med Elin sen vidare till brygget där vi träffade Adam, Amanda och co. Blev bad i hamnen och sedan efterfest hos Adam. Riktigt trevligt att träffa lite gamla vänner igen. Lördagen spenderade jag mest i sängen tills det var dags att festa igen. Denna gången med Giggi och co. Blev hallen och sen varamon. Även det en riktigt trevlig kväll.

Jag är så sjukt dålig på att ta kort nu för tiden. Beklagar det. Skärpning får det ta och bli! Imorgon är det jobb och senare kanske måndagsklubben. Har ju vipkort men har inte använt det en ända gång i sommar och om jag inte minns fel är det sista måndagsklubben imorgon.

Nu ska jag ta min feta godispåse och lägga mig i soffan. Värst vilken onyttig helg detta blev:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0