Grekland/Turkiet

Idag har jag umgåtts med Nelly hela dagen. Vi åkte till stan imorse för att gå in på Resia och kolla resor och sen mötte vi upp min syster och tog en glass i hamnen. Efter det åkte vi hem till mig och fortsatte kolla på potentiella resor på internet. Vi kan inte bestämma oss om vi ska åka till Grekland eller Turkiet. Jag har aldrig varit utanför Norden förutom en klassresa till Rom förra året så jag nöjer mig med vad som. Vi lär nog inte bestämma oss förrns lönen kommer på tisdag. Då tar vi första bästa sista minuten och åker. Härligt! :D

Lääängtar!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hei! Jeg kan anbefale Hellas, var der for noen år siden. herlig plass:)



Jeg var på fire konserter i sommer, men skulle gjerne vært på flere :P Jeg har planer om å få med meg alle neste sommer, jeg også.. håper det går :)

2009-08-19 @ 10:14:15
URL: http://anettebriksdalstoreide.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0