Beginning to overdrive

Har varit en härlig start på dagen. Dusch, tonfiskbaguetter, sol,sol,sol och så har jag hunnit med att städa, göra klart och bränna ut sommarturné DVDn del 2 och lite annat smått o gott. Underbart med givande dagar.

Var en sväng till Skänninge marken igår med bara 20 kronor i fickan men lyckades ändå komma hem med en ny väska. Det är skickligt! Nu ska jag laga mat och gå på en promenad.

Kan intå förstå att min sommarturné är slut. Saknar det redan. Kan säga att det blev ännu mer lyckat än vad jag från början trodde att det skulle bli. Dock med färre konserter än tänkt pga pengabrist. Det är det ända jag ska ändra på till nästa gång!

See I'm wrapped around your finger,
I'm digging in the dirt.
I'm so deep into this shit I can taste the earth.
'Cause you're running me in circles,
I'm running out of breath,
but you ain't gonna stop 'til there's nothing left.

When I'm gone, who are you to mourne ?
No don't touch me when I'm lying in my coffin.
Don't stand there crying as you're watching.
Don't put no flowers by my final bed.

Bra låt, bra text - det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0