You can´t blame me, I´ve just arrived

Igår blev en kväll i rörelsens tecken. Tiba och jag åkte till Kim och åt tacos och jätteräkor innan vi åkte till en fest i Borensberg. Men hör och häpna, killarna var mer sminkade än tjejerna så vi åkte tillbaka till Motala.
 
Väl hemma igen åkte vi till Cenny som hade fest. Men av någon anledning ville de få personerna som redan var där inte ha oss där. Så det var bara att åka vidare till Erik där vi festade en stund. Slutligen hamnade vi hemma hos Kim igen. Det var inte vad jag kallar en lyckad kväll, men samtidigt fick jag umgås med världens bästa Tiba så helt fel var det inte.


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej!

Jag är Eriks lilla syster och jag var hos Erik igår när ni kom och jag undrar bara ifall du har lust att skicka några bilder till min hotmail, min facebook elelr msn?:) Såg ju nämligen att du tog några smygkort;P Eller finns dom någon annanstans så jag kan få se?;)[email protected]

2009-04-11 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0