Långväga besök

Har precis kommit hem efter en sightseeingtour i Motala. Haha! De här båda männen kom och hälsade på från Tranås och ville se lite av min stad. Åkte först och skulle få med oss Tiba, men utan lycka, sen bar det av till Mcdonalds. Sebastian beställde milkshake och morötter. Ha! Sen kollade vi in utbudet av pubar och krogar här. Brygget var ända stället som avr öppet men Tjörv tyckte tjejerna såg läskiga ut som stod utanför så han vågade inte gå in.


Det var riktigt trevligt att träffa dessa tjommar igen och redan nu har vi spikat den 17.e april. Då är det fest i Motala som gäller. Ser jag fram emot. Fick mig ett riktigt gott skratt idag och förväntar mig detsamma då.

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

awh, taack! :]

teehe, glad jag blir! <3

2009-04-03 @ 09:42:02
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha jag gillar kombinationen; morrotter och milkshake. :D

2009-04-03 @ 15:08:22
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0