Torsdag 25/9

Oslo, here I come! Hahah det är helt otroligt att jag ska dit.. Betalade tågresan idag också så nu får jag leva på snabbmakaroner och vatten tills jag får min lön nästa månad. Men guud vad värt det det kommer vara! Så nu räknar jag ner både till Oslo och Stockhomsspelningen.. Oslo, 28 dagar kvar och Stockholm, 43 dagar kvar! Loveli..
Har nu precis kommit hem från jobbet och har oerhört ont i händerna pga skärsår.. Och imorgon ska jag dit igen och jobba i 6 timmar. Har lite ångest pga detta:P Men att få pengar är ju trevligt så jag klagar inte alltför mycket. haha!
Nu ska jag kolla på Top Model och försöka sova så jag är pigg imorgon bitti.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0