Söndag 28/9

Jag måste be om ursäkt för min rubrik igår. Jag skrev Fredag 27/9 men det ska ju faktiskt stå Lördag;P Jag var kanske inte så utvilad som jag trodde. haha! Gårdagen blev riktigt lyckad. Den började med bowling som jag vann! Jag var helt överlägset bäst.. Vi spelade i lag, jag & Berg och Emelie & Victor. Berg var helt värdelös och hade aldrig vunnit om det inte var för mig så vi drog slutsatsen att jag var bäst. haha! Sen åkte vi vidare till Hugo och åt baguetter och började dricka lite smått.. Vi var kvar där tills kl. elva, halv tolv sen gick vi till brygget. Och förvånande nog hade jag roligt där. Slutade med efterfest hemma hos Ricoh.. Blev en aning sent så idag är jag lite mör i kroppen. To sum it up, en riktigt lyckad kväll!



Det är nu endast 25 dagar kvar tills det bär av till Oslo för Kaizers.. Muuuums, jag känner i hela kroppen hur det närmar sig! Underbar bild på Janove! Oh vad jag längtar...!



Min nya bästa vän i det här höstmörkret är:

Min hud blir jättetorr såhär på hösten och vintern och därför krävs det hjälp från Nivea:) Denna är riktigt bra och jag rekommenderar den starkt till de som är torrhudade som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0