Måndag 29/9

Jag åkte till Thomas(mitt ex) igår och såg på Sex and the city. Älskar! Helt underbar film, dock väldigt lång så jag orkade inte se hela. Kom ju till honom runt halv elva tiden så när klockan var halv ett gav jag upp och åkte hem. Thomas däremot gav upp innan och gick och la sig vid halv tolv-tolv, haha! Känns ändå skönt att vi kan vara vänner.. inte ofta jag har haft den möjligheten med mina ex.

Och jag Älskar verkligen den här klänningen! Tyvärr får man bara se Carrie ha på sig den i nån minut i början av filmen.. Sorgligt tycker jag att man inte får njuta mer av den.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej. Du skrev till mig förut och frågade om jag var intresserad av att göra en design till dig, och det är jag. Behöver bara veta hur den ska se ut å så.. Om du går in höger om min blogg där det står "designhjälp?" så står det pris och sånt:) Hare bra

2008-09-29 @ 18:46:11
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0