Kvällspromenad

Har precis sett klart idol med mamma, fanns en hel del att skratta åt och ett Hallelujah moment! Den sista tjejen med gitarren.. OMG! Om inte hon vinner blir jag stum.. Vi lär ha vittnat en ny stjärna ikväll på Tv4;P

Ska snart ut på promenad med Tora och Jessica.. Det regnar men stoppar det oss? Noway.. Ända sen den där hysteriskt bisarra promenaden för ca ett år sedan tror jag vi klarar det mesta:) Vi var ca 2 km från bilen när det börjar åska och regna.. Vi skyndar på och jag vräker ur mig att vi ska vara glada för att det inte är värre. Har lärt mig att sånt säger man bara INTE! haha. Det började regna mer och mer intensivt och till slut haglade det isbitar stora som plommon! Dyngsura och blåslagna kom vi till bilen 30min senare. Den kvällen lär vi aldrig glömma, haha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0